Rebranding

Nový vizuální styl vystihující tradiční zaměření firmy novým způsobem.

Rebranding

01/2021

Firma má novou vizuální identitu

Nový vizuální styl vystihující tradiční zaměření firmy ale novým a inovativním způsobem. Logo, strukturalizace jednotlivých zaměření firmy a všechny doprovodné materiály nám zpracovala grafická designérka Klára Plicová.

Architektura a řemeslo. Klíčové prvky, které značku Oliver Braun nejvíce vystihují. Do loga jsou promítnuty stylizací ozdobných říms i systémem stropních rozet. Stejně jako architektonická výzdoba, je symbol postaven na geometrii, opakování a zrcadlení. Důležitou součástí symbolu je ale také pozitiv a negativ, jenž je významnou součástí výroby forem a přístupu v architektuře. Logo můžeme číst také jako iniciály zakladatele firmy.

Rebranding
Rebranding
Rebranding
Rebranding
Rebranding
Rebranding

Mohlo by se vám líbit:

Aktuality
1 min
30 pod 30
V roce 2019 byl náš zakladatel Oliver Braun zařazen časopisem Forbes do výběru 30 nejtalentovanějších čechů do 30 let.
Číst více
Aktuality
1 min
Mazda Discovers
První díl druhé řady seriálu Mazda Discovers, kde se talentovaní filmaři vdávají na cestu za mistry svého řemesla v rámci programu automobilky Mazda.
Číst více
Aktuality
1 min
Česká televize Gejzír
Oliver Braun je jedním z těch, kteří drží řemeslo při životě.
Číst více
Aktuality
1 min
Material Times
Co přesně je štuk? Na čem právě pracujete?
Číst více
Štuk
1 min
Štukatérský kurz zámek Chříč vol. 2
V září proběhne další ze série kurzů na zámku Chříč.
Číst více
Štuk
1 min
Štukatérský kurz zámek Chříč vol. 1
Koukněte na fotky ze štukatérského kurzu na zámku Chříč
Číst více