Rebranding

Nový vizuální styl vystihující tradiční zaměření firmy novým způsobem.

Rebranding

01/2021

Firma má novou vizuální identitu

Nový vizuální styl vystihující tradiční zaměření firmy ale novým a inovativním způsobem. Logo, strukturalizace jednotlivých zaměření firmy a všechny doprovodné materiály nám zpracovala grafická designérka Klára Plicová.

Architektura a řemeslo. Klíčové prvky, které značku Oliver Braun nejvíce vystihují. Do loga jsou promítnuty stylizací ozdobných říms i systémem stropních rozet. Stejně jako architektonická výzdoba, je symbol postaven na geometrii, opakování a zrcadlení. Důležitou součástí symbolu je ale také pozitiv a negativ, jenž je významnou součástí výroby forem a přístupu v architektuře. Logo můžeme číst také jako iniciály zakladatele firmy.

Rebranding
Rebranding
Rebranding
Rebranding
Rebranding
Rebranding

Mohlo by se vám líbit:

Mercedes Benz
Čeští mistři aneb umělecké štukatérství jako součást kulturního dědictví.
Číst více
Šumava county
Naše louka na Šumavě je prostor pro relax, umění a nejrůznější eventy,
Číst více
Reflex stage Designblok
Přednáška on-line: koncept značky Oliver Braun, a co dělají štukatéři
Číst více
Rekvalifikace umělý mramor
Číst více
Designblok
Save the date 6. – 10.10.21! Zveme Vás na Designblok, největší výstavu
Číst více
CNN Prima News
Jeho výrobky patří mezi hotová umělecká díla a jsou považována za exkluzivní zboží
Číst více