Rebranding

Nový vizuální styl vystihující tradiční zaměření firmy novým způsobem.

Rebranding

01/2021

Firma má novou vizuální identitu

Nový vizuální styl vystihující tradiční zaměření firmy ale novým a inovativním způsobem. Logo, strukturalizace jednotlivých zaměření firmy a všechny doprovodné materiály nám zpracovala grafická designérka Klára Plicová.

Architektura a řemeslo. Klíčové prvky, které značku Oliver Braun nejvíce vystihují. Do loga jsou promítnuty stylizací ozdobných říms i systémem stropních rozet. Stejně jako architektonická výzdoba, je symbol postaven na geometrii, opakování a zrcadlení. Důležitou součástí symbolu je ale také pozitiv a negativ, jenž je významnou součástí výroby forem a přístupu v architektuře. Logo můžeme číst také jako iniciály zakladatele firmy.

Rebranding
Rebranding
Rebranding
Rebranding
Rebranding
Rebranding

Mohlo by se vám líbit:

1 min
Workshop - Fakulta restaurování
V prostorách sochařského ateliéru Fakulty restaurování Univerzity Pardubice
Číst více
1 min
CNN Prima News
...výrobky patří mezi hotová umělecká díla a jsou považována za exkluzivní zboží
Číst více
Zveme na brandýský zámek
Zveme na den otevřených dveří u příležitosti znovuotevření kaple brandýského zámku.
Číst více
1 min
Řemesla živě
Řemesla zažívají zasloužený comeback, a tak vyučit se řemeslu začíná být opět atraktivní.
Číst více
1 min
Stáž PročByNe?
Pod názvem PročByNe? se ukrývá zkratka pro Propojení českého byznysu
Číst více
1 min
Rebranding
Nový vizuální styl vystihující tradiční zaměření firmy novým způsobem.
Číst více