Rebranding

Nový vizuální styl vystihující tradiční zaměření firmy novým způsobem.

Rebranding

01/2021

Firma má novou vizuální identitu

Nový vizuální styl vystihující tradiční zaměření firmy ale novým a inovativním způsobem. Logo, strukturalizace jednotlivých zaměření firmy a všechny doprovodné materiály nám zpracovala grafická designérka Klára Plicová.

Architektura a řemeslo. Klíčové prvky, které značku Oliver Braun nejvíce vystihují. Do loga jsou promítnuty stylizací ozdobných říms i systémem stropních rozet. Stejně jako architektonická výzdoba, je symbol postaven na geometrii, opakování a zrcadlení. Důležitou součástí symbolu je ale také pozitiv a negativ, jenž je významnou součástí výroby forem a přístupu v architektuře. Logo můžeme číst také jako iniciály zakladatele firmy.

Rebranding
Rebranding
Rebranding
Rebranding
Rebranding
Rebranding

Mohlo by se vám líbit:

1 min
Doporučujeme seminář - STOP
Společnost pro technologie ochrany památek – STOP je nezávislé sdružení osob
Číst více
1 min
Máte památku? Jak na závazné stanovisko
Ochrana památek je cílená snaha společnosti o zachování vybraných částí movitého a nemovitého kulturního dědictví, především staveb.
Číst více
1 min
Prázdné domy
Příběhy domů mají smutné i dobré konce, ale nejčastěji bývají bez konců, pokračují.
Číst více
1 min
Svatováclavské slavnosti
Každoroční slavnostní setkání firmy se zástupci města a církve na Zámku Brandýs nad Labem a představení naší roční práce na revitalizaci zámku.
Číst více
1 min
ČT1 - Toulavá kamera
Iveta Toušlová a Josef Maršál na cestě za mistry oborů představují i historii řemesel a cechů, jejich vývoj a trendy dneška.
Číst více
1 min
Forbes
Oliver Braun se rozhodl zachránit vymírající řemeslo umělecké štukatérství.
Číst více