Rebranding

Nový vizuální styl vystihující tradiční zaměření firmy novým způsobem.

Rebranding

01/2021

Firma má novou vizuální identitu

Nový vizuální styl vystihující tradiční zaměření firmy ale novým a inovativním způsobem. Logo, strukturalizace jednotlivých zaměření firmy a všechny doprovodné materiály nám zpracovala grafická designérka Klára Plicová.

Architektura a řemeslo. Klíčové prvky, které značku Oliver Braun nejvíce vystihují. Do loga jsou promítnuty stylizací ozdobných říms i systémem stropních rozet. Stejně jako architektonická výzdoba, je symbol postaven na geometrii, opakování a zrcadlení. Důležitou součástí symbolu je ale také pozitiv a negativ, jenž je významnou součástí výroby forem a přístupu v architektuře. Logo můžeme číst také jako iniciály zakladatele firmy.

Rebranding
Rebranding
Rebranding
Rebranding
Rebranding
Rebranding

Mohlo by se vám líbit:

1 min
Lidové noviny
O zákulisí štukatérství a cestě k němu v designové příloze Lidových novin.
Číst více
1 min
TV Prima - Řemeslo nenahradíš
Řemeslo má nejen zlaté dno, ale je i sexy!
Číst více
1 min
ČT 1 Toulavá kamera
Iveta Toušlová a Josef Maršál na cestě za mistry oborů představují i historii řemesel a cechů, jejich vývoj a trendy dneška.
Číst více
Aktuality
Zajímavé objekty edition: Storchova vila
Dostali jsem se do dalšího zajímavého objektu z databáze Prázdné domy.
Číst více